3 Ocak 2012 Salı

Hey 2012 ben geldimmm!

Yarına ertelenir hep yeni başlangıçlar.
Ve hiç gelmez o yarınlar.
Ömür biter böyle böyle
Değişmekte zorlanır insanlar.
Bile bile incinmeler,göre göre hırpalanmalar
Seve seve değil de madem sen böyleysen o anladığınızdan işte hep katlanmalar!
Oysa şans vermek lazım bugüne de.
Hem biliyormusun ki Yarın yoktur belkide?
Var mı elinde imzalı bi belgen? Ya da rezerve ettin mi yarına kendin için yer?
Muhattabımız bile belli değil oysa ki öyle değil mi?
Her sene ne olacak bu sene de bir bok değişmeyecek triplerine takıldı değişimlerim. kurtulma yılı ilan ettim 
2012 yi kendime..
Madem o sormadan geliyordu.
ben de ona biraz geç girdim
ilk iki gün alışamadım da ekranın sağ altında onun görüntüsüne
biraz büyük geldi gözüme,yaşlanmış bir hayat hissi verdi
Canımı sıktı yani, görmezden geldim bende.
En başarılı olduğum konulardan biridir zaten görmezden gelmeler!
Hatalarımı da görmezden geldim ben hep,
sineye çektim benle uyumalarına izin verdim,Yok artık öyle
benim artık yatağım ,oh miss işte rahat rahat yatarım!
VE  koskocaman bir liste yaptım 2012 için kendime.
Yapılacaklar değil yapılmayacaklar vardı her maddesinde..


Kendinize gelip,mutlulukla sevişeceğiniz bir yıl dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder