25 Ocak 2011 Salı

ÖYLE BİR GEÇER(DALGASINI)ZAMAN Kİ..

4 yaşında bir çocuk,Bütün Türkiye'yi kendine hayran bıraktı..
bense imrenerek izliyordum dizi'yicastından,ışığına ki özellikle de sanat grubuna
hayran şekilde..
taa ki Osman'ın boğulma sahnelerini görene dek..bütün güzel düşüncelerimi bir yana koydum..
ağzım açık bir fiyasko seyrettim..kıyıdaki deniz derinliğinden,es geçilen suyun kaldırma kuvvetine,
yapaylık akan su altı sahnelerine kadar herşey berbattı...haa bir de ne ciğer varmış Osman'da..bu çocuk çok değil  üç yıl sonra boğazı suyun altından geçmezse ben hiçbirşey bilmiyorum!

Daha bir diziyi bile hakkıyla çekemeyen bu sektörden oscarlık filmler beklemiyorum da
insanları da enayi yerine koymasınlar ama!Zira öyle çok bilen gözlerle de bakmaya gerek yok bu gafletleri görmek için!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder